For oss som elsker chihuahua
Hei Hei

Velkommen inn på forumet & ha en flott dag.

Hilsen Chihuahuaforum.org
For oss som elsker chihuahua
Hei Hei

Velkommen inn på forumet & ha en flott dag.

Hilsen Chihuahuaforum.org
For oss som elsker chihuahua
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For oss som elsker chihuahua

Chihuahua
 
PortaleIndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Happy Doo's Første fødte

Go down 
3 posters
AvInnlegg
*Hilde*
Kennel Happy Doo
*Hilde*


Female
Antall Innlegg : 1728
Age : 41
Lokalisering : Aurskog-Høland
Neste utstilling! : 00/00/0000
Registration date : 12.01.2007

Happy Doo's Første fødte Empty
PosteTema: Happy Doo's Første fødte   Happy Doo's Første fødte Icon_minitimeTor Mar 10, 2011 8:29 pm

Det startet med Chanti, som er en Vanlig fødsel:

20.8-09 så de dagens lys.
Chanti viste ingen store tegn på at det nermet seg, hun tømte seg ikke, gravde ikke, pesa ikke, bare skrapet på soveromsdøren og ville slappe av. Lot henne gå inn og legge seg i sengen i 20.30 tiden. Magefølelsen sa at noe var på gang, men tenkte ikke mer på det. Heldigvis har jeg alt klart på rommet støtt. Gikk inn 1 time senere og da lå hun og peste litt, tilbøy henne å gå ut, men det kom ikke på tale!
Kl 21.56 kom en vannpose til syne

Kl 22.55 Var første mann endelig ute, uten pose, feilvei og satt dønn fast. Jeg holdt Chanti som hadde mord i blikket, skrek og høgg etter valpen mens gubben dro så godt han kunne på hver vee, de var super gode. Det knaka og spraka, men ut måtte den. En søt liten jente på 106g (Vista)som lagde styr. Hun veier i dag 1,4kg

Kl 23.05 kom en til som ville lage litt styr, Funny på 125g. Hun hadde morkaken rundt hode og den så ikke bra ut! Hun kom også feil vei. Jeg jobbet hardt med å få liv i henne og da hun kviknet til nussa jeg gubben og gledestårene kom (følsom jeg? Laughing ) Funny veier i dag hele 1,6kg

Kl 00.20 Kom Dolce på 107g, uten pose og med buken i været. Da var det "bare" å vri og ut kom han. Takket være andres fødsels opplevelser hadde vi blitt forklart om dette og var trygge på hva vi gjorde. Han veier i dag 2,6kg

Kl 01.05 Kom Berten (Buddy) på 86g. Han kom i en utrolig fart, hadde dårlig tid han ;)
Er usikker på hva han veier nå.

Sitter her med boka mi, så kommer sikkert fler i løpet av kvelden Happy Doo's Første fødte 929460
Til Toppen Go down
http://www.happydoo.no
Line

Line


Female
Antall Innlegg : 1291
Age : 55
Lokalisering : Moss
Neste utstilling! : 04.06.2011
Registration date : 29.02.2008

Happy Doo's Første fødte Empty
PosteTema: Re: Happy Doo's Første fødte   Happy Doo's Første fødte Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:31 am

Fint å lese, takk som deler, Hilde Very Happy
Til Toppen Go down
Wilma

Wilma


Female
Antall Innlegg : 630
Age : 29
Lokalisering : Bergen, Samnanger
Registration date : 09.01.2010

Happy Doo's Første fødte Empty
PosteTema: Re: Happy Doo's Første fødte   Happy Doo's Første fødte Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 6:18 am

Takk som deler. flower1
Til Toppen Go down
Sponsored content





Happy Doo's Første fødte Empty
PosteTema: Re: Happy Doo's Første fødte   Happy Doo's Første fødte Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Happy Doo's Første fødte
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Happy Doo's helveteskull

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For oss som elsker chihuahua :: Fødsel opplevelse!-
Gå Til: